نهم دی ماه روز تجلی دوباره آوای انقلاب که گویای زنده بودن آرمان اسلام و امام، بصیرت و عقلانیت و آماده بودن آفرینش حماسه در هر عصر و زمان که لازم باشد در بین آهاد مردم ما حتی در نسلهای پاکشان است.
اهمیت حفظ نظام و انقلاب به حمایت از ولایت است. این را مردم ما خوب تجربه کرده و می دانند که همواره ولایت فقیه بوده است که در مقابل استکبار جهانی شجاعانه ایستاده و از حقوق مردم و انقلاب و اسلام دفاع کرده و به بموقع توطئه آنها را شناسایی و بجا ضربه کاری را بر آنها وارد کرده و نه گرفتار تطمیع آنها شده، نه تهدید آنها راهی به جائی برده است.
مردم عزیز و جوانان غیور ما که همیشه در صحنه حاضر بوده و حامی انقلاب و نظام اسلامی و ولایت
بوده اند. ان شاءالله بصیرت خود را حفظ کنند و در مقابل نفوذ و فتنه ها و حیله گریهای دشمن،‌ حساس و بیدار باشند. همچنین با وحدت و یکپارچگی و تقویت ایمان به خدا، اسلام و انقلاب و عزت و کرامت خود و کشور را از خطر فتنه های جدید نگهدار باشند.
و همگی زیرچم ولایت ادامه دهنده حرکت در صراط مستقیم باشند تا افراد ساده لوح و بی توجه راههایی برای فتنه پیدا نکنند. سفارشات امام عزیز و هدایتها و ارشادات و هشدارهای هوشیارانه مقام معظم رهبری (دام ظله الوارف) این ناخدای کشتی پرتلاطم انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.

«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا